نظرسنجی خدمات الکترونیک

تعداد شرکت کنندگان : 0 نفر

ردیف متن سوال تصمیمات اخذ شده نتیجه
1 جنسیت: dvr
2 شغل: dvr
3 تحصیلات: dvr
4 خدمات دریافت شده: dvr
ردیف عنوان تعداد #
5 شفافیت فرایندی - نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار dvr
6 شفافیت فرایندی - نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت dvr
7 شفافیت فرایندی- انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی dvr
8 پاسخ گویی ومسئولیت پذیری- نحوه رفتار و راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه dvr
9 پاسخ گویی ومسئولیت پذیری - امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت dvr
10 پاسخ گویی ومسئولیت پذیری به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما dvr
11 پاسخ گویی ومسئولیت پذیری - راهنمایی و پاسخگویی کارکنان به مراجعین و پیگیری وضعیت درخواست ها dvr
12 تسلط بر فرآیند- دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد dvr
13 زمان فرایند -تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت dvr
14 زمان فرایند-تعهد و پایبندی به زمان ارائه خدمت در فرم "رسید خدمت" dvr
15 زمان فرایند- میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت dvr
16 نظام مند بودن فرایند- دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه dvr
17 نظام مند بودن فرایند- ارائه اطلاعات تکراری (کپی شناسنامه، کارت ملی، ارائه چند باره اطلاعات) به واحدهای مختلف dvr
18 نظام مند بودن فرایند- احساس نیاز به سفارش و توصیه برای دریافت خدمت dvr
19 کلیت فرایند- احساس رضایت از کل خدمت دریافت شده dvr
افراد کم توان