بیرجند
ملاقات مردمی با مدیر عامل دوشنبه هر هفته ساعت 10 الی 12
صفحه اول       راهبرد مشارکت

 

راهبرد مشارکت تارنما

1.       کلیه شهروندان می‌توانند درخواست‌ها، شکایات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه "رسیدگی به شکایات" و سامانه "پیشنهادات و انتقادات" که تحت همین عنوان در پایگاه اطلاعرسانی شرکت قرار داده‌شده است، ارسال و کد رهگیری دریافت نمایند. درخواستهای واصله به‌صورت مکانیزه به واحدهای تخصصی ذيربط ارسال و پاسخ در سامانه درج میشود. شهروندان می‌توانند با استفاده از کد رهگیری پاسخ خود را دریافت نمایند.

2.       شهروندان می‌توانند از طریق سامانه " ارتباط با مدیران " که تحت همین عنوان در پایگاه اطلاعرسانی شرکت قرار داده‌شده است، درخواستهای خود را مطرح و ارسال نمایند. درخواستهای واصله به‌صورت مکانیزه به مديرذيربط ارسال و پاسخ در سامانه درج میشود.

3.       شهروندان می توانند از طریق منو "تماس با ما" / "اطلاعات تماس با شرکت"، شماره موبایل، شماره تلفن، پست الکترونیکی  مدیران و مسئولان ارشد شرکت دریافت و از این طریق با افراد مذکور ارتباط برقرار نمايند

4.       شهروندان می‌توانند از طریق سامانه "نظرسنجی خدمات" و "نظرسنجی سایت" که تحت همین عنوان در پایگاه اطلاعرسانی شرکت قرار داده‌ شده است نظرات خود را به شرکت ارسال نمایند.


تعداد بازدید این صفحه :413
تاریخ انتشار صفحه : 1398/01/20

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی می باشد
استفاده از مطالب با ذکر منبع مجاز است

Power by : RAAKCMS