بیرجند
ملاقات مردمی با مدیر عامل دوشنبه هر هفته ساعت 10 الی 12
صفحه اول       معاونت فروش و خدمات مشترکین

·    تقسیم وظائف و نظارت بر اجرای آن بین افراد تحت سرپرستی و کنترل دقیق پیشرفت کاربراساس برنامه های تعیین شده

·    شرکت درجلسات ، کمیته ها و گردهمائی های  مرتبط  با وظائف محوله ازجمله جلسات درآمد ، مدیریت مصرف و کاهش پیک و کاهش تلفات و ارائه آمار و اطلاعات مرتبط

·   تهيه دستور العملهای اجرائی برای آئين نامه تکميلی تعرفه های برق و تلاش در ايجاد يکنواختی و هماهنگی در عملکرد و برداشت از آئين نامه و مقررات در واحدهای خدمات مشترکين و نظارت بر حسن اجرای آنها در واحدهای تحت سرپرستی

·    ابلاغ کليه آئين نامه ها, دستور العملها, بخشنامه ها و اطلاعيه های مرتبط با خدمات مشترکين که توسط وزارت نيرو  ، شرکت توانیر يا سازمانهای ذيربط صادر میگردد.

·    ارزیابی  فعالیت کارکنان تحت سرپرستی  و واحدهای تابعه از طریق اعمال نظارت مستقیم بر کار آنها و ارائه راهنمایی های لازم به آنها درزمینه وظائف محوله

·    تهیه پیش نویس کلیه مکاتبات لازم درارتباط با مشترکین و متقاضیان و وزارت نيرو در مورد تغيير و تبيين آئين نامه های تکميلی تعرفه های برق

·    آموزش و ارتقای اطلاعات پرسنل واحدهای خدمات مشترکين

·    نظارت بر کلیه مراحل واگذاری انشعاب برق  به متقاضیان جدید از نظر رعایت مقررات و دستورالعمل ها و صحت  هزینه ها

·    نظارت بر کلیه مراحل ارائه خدمات پس از فروش انشعاب از نظر رعایت مقررات و دستورالعمل ها و صحت  هزینه ها و فرمهای تغییرات ارسالی

·    بررسی و طرح درخواست های متقاضیان تامین برق دارای شرایط خاص در کمیسیون مصرف سنگین و ابلاغ مصوبات به شهرستانها  و نظارت بر حسن اجرای مصوبات

·   نظارت بر اجرای قراردادهای خدمات مشترکین شامل : قرائت و توزیع قبوض ، صدور صورتحساب ، نصب و اصلاح و سرویس کنتر و بازرسی لوازم اندازه گیری و تایید صورت وضعیت پیمانکاران  مربوطه

·   استقرار و توسعه  نرم افزارهای مربوط به خدمات مشترکین شامل: فروش و خدمات پس از فروش انشعاب ، قرائت عادی و دیماندی و  سایت های اطلاع رسانی  و نرم افزارهای بازرسی

·    کنترل و نظارت مستقیم بر محاسبات نرخ و تعرفه قبوض صادره توسط شرکت رانیر و ارائه راه کارهای مناسب اصلاحی و کنترلی

·   نظارت و کنترل بر فرآیند و عملکرد واحد های خدمات مشترکین در زمینه پیگیری وصول مطالبات و  انجام اقدامات لازم برای بهينه سازی روشهای وصول مطالبات با همکاری امور مشترکين شهرستانها

·    نظارت و کنترل بر صحت عملکرد لوازم اندازه گیری  و برنامه بازدیدو کنترل دوره ای لوازم اندازه گيری مشترکين

·    نظارت و کنترل بر پیگیری و کشف انشعابات غیر مجاز و دریافت خسارات

·    نظارت و کنترل بر پیگیری رفع  اشکالات و اصلاح سرویس لوازم اندازه گیری

·    نظارت و پیگیری در تعویض لوازم اندازه گیری به چند زمانه و برنامه ریزی کنترها

·    کنترل و نظارت بر محاسبات انجام شده درمورد مشترکین دارای کسر مصرف و تایید اسناد مربوطه

·    تجزیه و تحلیل و تفسیر آمار و اطلاعات فنی و اقتصادی به منظور پیش بینی رشد مصرف و بار شرکت

نظارت و همکاری و تهیه  دستورالعملها و فرمهای مورد نیاز برای اعمال مدیریت مصرف و تهیه گزارش های لازم


تعداد بازدید این صفحه :16676
تاریخ انتشار صفحه : 1396/12/06

نظر سنجی دفاتر پیشخوان

کیفیت ارائه خدمات در دفاتر پیشخوان را چگونه اریابی میکنید؟
عالی          خوب          متوسط          ضعیف         

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی می باشد
استفاده از مطالب با ذکر منبع مجاز است

Power by : RAAKCMS