بیرجند
ملاقات مردمی با مدیر عامل دوشنبه هر هفته ساعت 10 الی 12

داشبورد پایش شاخص های پیشرفت طرح قبض سبز در کشور راه اندازی می شود

داشبورد پایش شاخص های پیشرفت طرح قبض سبز در کشور راه اندازی می شود

 

مدیر کل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکان شرکت توانیر از راه اندازی داشبورد پایش شاخص های پیشرفت طرح قبض سبز خبر داد و افزود: این طرح طی هفته جاری فعالیت خودراآغاز و اطلاعات را به صورت روزانه ارائه  می کند.

به گزارش  روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی، هادی مدقق، در دومین جلسه هماهنگی شرکت های توزیع برق در منطقه ۳  کشور در بیرجند با اشاره به اهداف طرح قبض سبز اظهار داشت: ارتقاء سطح خدمات و رفاه مشترکین، بهره مندی از فناوری های نو و صرفه جویی اقتصادی از جمله اهداف اجرای این طرح است.

وی بااشاره به مزایای اپلیکیشن موبایلی خدمات مشترکین به صورت کشوری بیان کرد: شرکت توانیر پس از ارزیابی کلیه اپلیکیشن های موبایلی خدمات مشترکین با بهره گیری از توانمندی شرکت های برتر، اقدام به تهیه اپلیکیشن کشوری خدمات مشترکین کرده است.

مدیر کل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکان شرکت توانیر تصریح کرد: اولویت خدمات در این اپ مربوط به ارائه صورت حساب است و همچنین استفاده از این اپ برای کلیه شرکت های توزیع رایگان است.

مدقق یکی دیگر از اقدامات انجام شده را استفاده از اپ های شرکت های psp عنوان کرد و افزود: شرکت توانیر جهت کمک به پوشش حداکثری مشترکین و شهروندان در خصوص ارائه قبوض الکترونیک از ظرفیت بالای شرکت های psp استفاده کرده است .

مدیر کل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکان شرکت توانیر با اشاره به سرشماره پیامکی کشوری یادآور شد: شرکت توانیر برای سهولت و یکپارچگی استفاده از سامانه های پیامکی، سرشماره های مشخصی را در اختیار شرکت های توزیع قرار خواهد داد.

مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع شرکت توانیر نیز در این جلسه با اشاره به طرح چاوش اظهار داشت: طرح چاوش طرحی به منظور چشم انداز اصلاح وضعیت ولتاژ شبکه های توزیع برق است.

مسعود صادقی، به مزایای کنترل و اصلاح ولتاژ اشاره کرد و افزود: هدفمند کردن هزینه کردها و نظارت بر آنها، بهبود کیفیت توان، خدمت رسانی بهتر به مردم و افزایش رضایتمندی مشتریان، کاهش تلفات و تقویت فرایندهایی تعامل بین واحد‌های از جمله مزایای کنترل و اصلاح ولتاژ است.

وی با اشاره به دستاوردهای طرح چاوش بیان کرد: بهبود بهره وری، رضایت مشترک، نظام مند نمودن فعالیت ها، کاهش تلفات، پایداری شبکه و کاهش هزینه ها از دستاوردهای این طرح است.

مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع شرکت توانیر همچنین به اهمیت ولتاژ در شبکه های توزیع اشاره کرد و تصریح کرد: شناسایی نقاط دارای ضعف شبکه، بهبود کیفیت فنی شبکه و رضایت مشترکین در شبکه های توزیع برق اهمیت بسیاری دارد.

دومین جلسه هماهنگی شرکت های توزیع برق منطقه ۳ با حضور رخشانی مهر معاون  هماهنگی توزیع شرکت توانیر، مدیران عامل و معاونان استان های هرمزگان، جنوب کرمان، شمال کرمان، سیستان و بلوچستان، یزد و خراسان جنوبی در شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی  در بیرجند برگزار شد.

 


 




تعداد بازدید : 82
زمان انتشار : 1398/05/16





نظر شما درباره این مطلب چیست ؟


1 + 15 =
   
   

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی می باشد
استفاده از مطالب با ذکر منبع مجاز است

Power by : RAAKCMS