بیرجند
ملاقات مردمی با مدیر عامل دوشنبه هر هفته ساعت 10 الی 12

رونمایی ازسامانه میز خدمت الکترونیک ومدیریت بحران و اطلاع رسانی به مشترکان در شرکت برق خراسان جنوبی

رونمایی ازسامانه میز خدمت الکترونیک ومدیریت بحران و اطلاع رسانی به مشترکان در شرکت برق خراسان جنوبی

میز خدمت الکترونیک و سامانه مدیریت بحران و اطلاع رسانی شرکت توزیع  نیروی برق خراسان جنوبی در مراسمی با حضور آقای مهندس رخشانی مهر معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر رونمایی و افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در مراسم رونمایی از این طرح ها  که با حضور مهندس رخشانی مهر معاون  هماهنگی توریع شرکت توانیر، مدیران عامل و معاونان استان های هرمزگان، جنوب کرمان، شمال کرمان، سیستان و بلوچستان، یزد و خراسان جنوبی در شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی  در بیرجند برگزار شد اظهار داشت: شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی در بحث پیاده سازی کامل سیستم GIS تا سطح لوازم اندازه گیری مشترکین در کل استان به عنوان اولین شرکت توزیع برق کشور است.

 محمد ابراهیم شرکاء شروع فعالیت این سیستم را از سال ۸۶ عنوان کرد و خاطرنشان کرد: تکمیل فعالیت این سیستم در سال ۹۴ بوده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی، مهندس محمد ابراهیم شرکاء از راه اندازی سامانه آنلاین اعلام زلزله به منظور تشخیص سریع محدوده تحت تاثیر زلزله برای اولین بار در کشور خبر داد و بیان کرد: تهیه اطلس پایابی شبکه و شناسایی نقاط تداخل شبکه با گسل ها و مسیر سیلاب و همچنین پایه های فرسوده نیز انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از تهیه لایه های مختلف از جمله اطلاعات هواشناسی، ایستگاه های مخابراتی شرکت و نیروگاه های خورشیدی خبر داد.

وی افزود: بعد از تکمیل زیرساخت های مذکور و در راستای هدف ارتباط هر چه بیشتر با مشترکان جهت تسریع در ارائه خدمات و افزایش رضایت مشترکان سامانه مدیریت بحران و اطلاع رسانی به مشترکان(CMS) در دستور کار این شرکت قرار گرفت.

شرکاء هدف از اطلاع رسانی به مشترکین را افزایش آگاهی مشترکین در خصوص مدیریت مصرف برق، مقابله با بحران و غیره دانست و گفت: ارسال اطلاعات شرایط مواجهه با بحران و حوادث و ارسال اطلاعات مدیریت مصرف به مشترکان جهت مدیریت اضطراری بار در راستای احترام به حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع از جمله قابلیت های این سامانه می باشد.

وی همچنین به میز سامانه خدمت الکترونیک شرکت اشاره کرد  و افزود: با راه اندازی این سامانه کلیه مشترکان می توانند از خدمات این شرکت با مراجعه به سایت شرکت به آدرس www.SKEDC.ir از هر مکانی بهره مند گردند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان حذف مراجعات حضوری و  کمک به حفظ محیط زیست، افزایش رضایت مشترکان و  همچنین ارائه خدمات الکترونیک با سرعت و کیفیت بالاتر را از جمله اهداف راه اندازی سامانه میز خدمت الکترونیک عنوان کرد و افزود: 24 خدمت شناسنامه دار در این سامانه قابل دسترسی و استفاده مشترکان گرامی استان می باشد.

                                                                                                                              




تعداد بازدید : 272
زمان انتشار : 1398/05/15





نظر شما درباره این مطلب چیست ؟


3 + 15 =
   
   

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی می باشد
استفاده از مطالب با ذکر منبع مجاز است

Power by : RAAKCMS