راهبرد مشارکت تارنما
1. کلیه شهروندان میتوانند درخواستها، شکایات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه "رسیدگی به شکایات" و سامانه "پیشنهادات و انتقادات" که تحت همین عنوان در پایگاه اطلاعرسانی شرکت قرار دادهشده است، ارسال و کد رهگیری دریافت نمایند. درخواستهای واصله بهصورت مکانیزه به واحدهای تخصصی ذيربط ارسال و پاسخ در سامانه درج میشود. شهروندان میتوانند با استفاده از کد رهگیری پاسخ خود را دریافت نمایند.
2. شهروندان میتوانند از طریق سامانه " ارتباط با مدیران " که تحت همین عنوان در پایگاه اطلاعرسانی شرکت قرار دادهشده است، درخواستهای خود را مطرح و ارسال نمایند. درخواستهای واصله بهصورت مکانیزه به مديرذيربط ارسال و پاسخ در سامانه درج میشود.
3. شهروندان می توانند از طریق منو "تماس با ما" / "اطلاعات تماس با شرکت"، شماره موبایل، شماره تلفن، پست الکترونیکی مدیران و مسئولان ارشد شرکت دریافت و از این طریق با افراد مذکور ارتباط برقرار نمايند
4. شهروندان میتوانند از طریق سامانه "نظرسنجی خدمات" و "نظرسنجی سایت" که تحت همین عنوان در پایگاه اطلاعرسانی شرکت قرار داده شده است نظرات خود را به شرکت ارسال نمایند.
5. شهروندان می توانند کلیه خدمات شناسنامه دار را از طریق "سامانه میز خدمت الکترونیک" دریافت کنند و به ازای هر خدمت نظرسنجی مربوطه را تکمیل نموده و کد رهگیری دریافت نمایند. همچنین امکان "ثبت مشارکت" نیز در انتهای هر خدمت قرار داده شده است.
تاریخ ایجاد صفحه : 1399/04/19