بیرجند
سال 1397؛ سال حمایت از کالای ایرانی
صفحه اول       معاونت فروش و خدمات مشترکین

·    تقسیم وظائف و نظارت بر اجرای آن بین افراد تحت سرپرستی و کنترل دقیق پیشرفت کاربراساس برنامه های تعیین شده

·    شرکت درجلسات ، کمیته ها و گردهمائی های  مرتبط  با وظائف محوله ازجمله جلسات درآمد ، مدیریت مصرف و کاهش پیک و کاهش تلفات و ارائه آمار و اطلاعات مرتبط

·   تهيه دستور العملهای اجرائی برای آئين نامه تکميلی تعرفه های برق و تلاش در ايجاد يکنواختی و هماهنگی در عملکرد و برداشت از آئين نامه و مقررات در واحدهای خدمات مشترکين و نظارت بر حسن اجرای آنها در واحدهای تحت سرپرستی

·    ابلاغ کليه آئين نامه ها, دستور العملها, بخشنامه ها و اطلاعيه های مرتبط با خدمات مشترکين که توسط وزارت نيرو  ، شرکت توانیر يا سازمانهای ذيربط صادر میگردد.

·    ارزیابی  فعالیت کارکنان تحت سرپرستی  و واحدهای تابعه از طریق اعمال نظارت مستقیم بر کار آنها و ارائه راهنمایی های لازم به آنها درزمینه وظائف محوله

·    تهیه پیش نویس کلیه مکاتبات لازم درارتباط با مشترکین و متقاضیان و وزارت نيرو در مورد تغيير و تبيين آئين نامه های تکميلی تعرفه های برق

·    آموزش و ارتقای اطلاعات پرسنل واحدهای خدمات مشترکين

·    نظارت بر کلیه مراحل واگذاری انشعاب برق  به متقاضیان جدید از نظر رعایت مقررات و دستورالعمل ها و صحت  هزینه ها

·    نظارت بر کلیه مراحل ارائه خدمات پس از فروش انشعاب از نظر رعایت مقررات و دستورالعمل ها و صحت  هزینه ها و فرمهای تغییرات ارسالی

·    بررسی و طرح درخواست های متقاضیان تامین برق دارای شرایط خاص در کمیسیون مصرف سنگین و ابلاغ مصوبات به شهرستانها  و نظارت بر حسن اجرای مصوبات

·   نظارت بر اجرای قراردادهای خدمات مشترکین شامل : قرائت و توزیع قبوض ، صدور صورتحساب ، نصب و اصلاح و سرویس کنتر و بازرسی لوازم اندازه گیری و تایید صورت وضعیت پیمانکاران  مربوطه

·   استقرار و توسعه  نرم افزارهای مربوط به خدمات مشترکین شامل: فروش و خدمات پس از فروش انشعاب ، قرائت عادی و دیماندی و  سایت های اطلاع رسانی  و نرم افزارهای بازرسی

·    کنترل و نظارت مستقیم بر محاسبات نرخ و تعرفه قبوض صادره توسط شرکت رانیر و ارائه راه کارهای مناسب اصلاحی و کنترلی

·   نظارت و کنترل بر فرآیند و عملکرد واحد های خدمات مشترکین در زمینه پیگیری وصول مطالبات و  انجام اقدامات لازم برای بهينه سازی روشهای وصول مطالبات با همکاری امور مشترکين شهرستانها

·    نظارت و کنترل بر صحت عملکرد لوازم اندازه گیری  و برنامه بازدیدو کنترل دوره ای لوازم اندازه گيری مشترکين

·    نظارت و کنترل بر پیگیری و کشف انشعابات غیر مجاز و دریافت خسارات

·    نظارت و کنترل بر پیگیری رفع  اشکالات و اصلاح سرویس لوازم اندازه گیری

·    نظارت و پیگیری در تعویض لوازم اندازه گیری به چند زمانه و برنامه ریزی کنترها

·    کنترل و نظارت بر محاسبات انجام شده درمورد مشترکین دارای کسر مصرف و تایید اسناد مربوطه

·    تجزیه و تحلیل و تفسیر آمار و اطلاعات فنی و اقتصادی به منظور پیش بینی رشد مصرف و بار شرکت

نظارت و همکاری و تهیه  دستورالعملها و فرمهای مورد نیاز برای اعمال مدیریت مصرف و تهیه گزارش های لازم


تعداد بازدید این صفحه :884
تاریخ انتشار صفحه : 1396/12/06


کلیه حقوق این وبسایت متعلق به شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی می باشد
استفاده از مطالب با ذکر منبع مجاز است

Power by : RAAKCMS